بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K
نوشته شده توسط : sukabulie

از آنجا که Autel Robotics EVO II 8K Camera Drone آخرین بار در سال جاری منتشر شد ، علاقه مندان به هواپیماهای بدون سرنشین منتظر بررسی واقعی خریداران هستند. امروز ما برخی از آنها را به عنوان مرجع خرید شما جمع آوری کرده ایم.

بررسی 1

8K ویدیو و عکس از EVO 2 عالی روشن است ! بسته نرم افزاری ناهموار پهپادی که خریداری کردم نیز معامله خوبی بود ، زیرا صرفاً یک باتری اضافی برای EVO 2 هزینه زیادی برای من خواهد داشت. هواپیمای بدون سرنشین آتل با یک کیف محکم و باتری اضافی همراه بود که ارزش آن یک دلار بود. هنگامی که بیرون از پرواز هستید باتری ها کاملاً کمی حفظ می شوند. من انتظار نداشتم که فیلمهای آن چنان ثابت باشد که من آن را برای پرواز در یک روز باد درآوردم. من تعجب کردم که حتی نمی توانم در این فیلم وزش باد را احساس کنم. به طور کلی ، EOV 2 سرمایه گذاری خوبی برای اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین خواهد بود.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 2

Autel EVO II یک هواپیمای فوق العاده است! نصب و راه اندازی آن بسیار سریع و آسان است . فهمیدم که دوربین 8K حتی می تواند روی عکس های دوربرد بزرگنمایی کند ، چه باورنکردنی است! احساس کردم از آنچه انتظار داشتم بیشتر شدم. من این پهپاد را برای اولین بار برای فلایرها یا افراد حرفه ای با تجربه بسیار توصیه می کنم.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 3

عکس ها و فیلم های زیبای EVO II را دوست دارم ، زمان پرواز طولانی تر و سنسورهای بیشتری نسبت به DJI دارد. می تواند 35-40 دقیقه در باد بسیار شدید پرواز کند و ثابت بماند . به نظر می رسد مانند یک دوربین سوار بدون هیچ گونه پرواز. سنسورها نیز برای جلوگیری از برخورد و خراب شدن به خوبی کار می کنند. اگر دوست دارید بیشتر پرواز کنید ، باتری بیشتری بخرید.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 4

Autel EVO II یکی از بهترین هواپیماهایی است که تاکنون پرواز کرده ام. عمر باتری آن کاملا شگفت انگیز و آسان برای پرواز است. ویدئو خوب و تقریباً عالی است ، حتی در باد 12 مایل در ساعت نیز می تواند پایدار بماند. کنترل ها و تنظیمات گزینه های زیادی به شما می دهند ، کیفیت تصویر ، عملکرد و قدرت عالی است.

بررسی پهپاد دوربین Autel Robotics EVO II 8K

بررسی 5

من یک مبتدی پرواز هستم ، این هواپیمای بدون سرنشین EVO 2 را خیلی دوست دارم. یادگیری و کار با آن آسان است ، من از آن برای تخلیه 2 باتری استفاده کردم. این یک کنترل کاملا عالی است ، من بسیار خوشحالم که مثل یک بچه با یک اسباب بازی جدید آن را پرواز می کنم.

بررسی 6

هر تازه وارد باید این EVO II را بدست آورد ، استفاده از گزینه های پرواز آسان است ، کنترل ها پاسخگو هستند ، جلوگیری از مانع عالی است و بازگشت فوق العاده است. من هنوز در حال یادگیری راه خود برای نرم افزار آن هستم.

بررسی 7

من این EVO 2 را برای تفریح ​​خریدم. تصاویر و فیلم ها واضح است. با پرواز محکم و عمر طولانی باتری فوق العاده تحت تأثیر قرار گرفت! این یک هواپیمای بدون سرنشین بسیار خوب و عالی است که تاکنون داشته ام.

کوادکوپتر تاشو Autel EVO II Drone در حال فروش 11.11 است ، برای دریافت تخفیف های بیشتر وب ما را بررسی کنید!

https://www.auteldiag.com/





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: